Thursday, February 25, 2010

Nota-nota Ringkas UPSR

Klik pautan untuk muat turun :


UD 230116

12 comments:

  1. hai blog sci-q,saya susah sangat nak faham matapelajaran science.bolah tak kalau sci-q paparkan nota ringkas untuk science?.Lagipun tahun ini saya akan menduduki UPSR.saya harap permintaan saya dapat dipertimbangkan....

    ReplyDelete
  2. salam....blog sci-q,saye sgt sukar untuk memahami matepelajaran Bahasa Inggeris...saye rasa gentar untuk menduduki UPSR matapelajaran BI,kalau boleh saya meminta blog sci-q dpt megeluarkn semua nota ringkas matapelajaran UPSR.....saya harap permintaan sye d'pertimbangkan...

    ReplyDelete
  3. hai blog sci-q,knapa x tambahkan lagi matapelajaran contohnya matematik kerana pada 21/9/2010 saya akan menghadapi peperiksaan UPSR...Semoga permintaan saya dikabulkan...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hiwt-hiwt apa ha??????????

      Delete
    2. ya la saya pun tertanya-tanya??????????

      Delete
  5. boleh tolong saya tak.susah.

    ReplyDelete
  6. senang je..soalan TRG yg paling susah..negeri terbaek..

    ReplyDelete
  7. SENAG SAJA...SOALAN TRIAL NI LA..TAK DAK YANG LAIN KA...SEBELUM MINTA MAAF KALAU PERMINTAAN SAYA KETERLALUAN SANGAT YA....HE..HE..HE

    ReplyDelete
  8. hi blog sc-q boleh x kalau tambahkan mata pelajaran yang lain contohnye matematik ke ? sebab tahun ni saye nk hadapi upsr.

    ReplyDelete
  9. hai,boleh x tolong ringkaskan nota-nota ni contohnye buatlah macam peta minda ke? senang skit nk paham .harap2 permintaan saya ni dimakbulkan.

    ReplyDelete